Podnikání je bezesporu velký krok do neznáma, ale může vám přinést řadu zajímavých benefitů. Mnoho začínajících firem se ovšem potýká s nedostatečným přílivem nových zákazníků, je možné tento stav ovlivnit pouze s minimálním finančním rozpočtem na reklamu? Ano, možné to je. Pojďme si společně představit hned několik tipů, které přijdou vhod nejenom začínajícím podnikatelům.
Kampaň ppc – co je to?
Ppc reklama https://www.ppcprofits.cz/ppc-reklama-jak-na je druh inzerce, kdy inzerent neplatí za samotné umístění reklamy na web, ale až za jednotlivé prokliky na odkazovanou stránku. PPC je vlastně zkratka z anglického slovního spojení „pay per click“.
Tento druh reklamy má řadu nesporných výhod a doporučuje se právě začínajícím firmám s omezeným rozpočtem a s minimem zkušeností s reklamním obsahem. Za pomoci ppc reklamy je možné velmi dobře zacílit na konkrétní skupinu uživatelů. Inzerent si sám určuje výši sumy, kterou je ochoten zaplatit za svou propagaci. Navíc se jedná o velmi flexibilní reklamu, jejíž výsledky jsou doložitelné již do několika minut od spuštění. Výsledky jsou tak velmi dobře měřitelné.
Sociální sítě
Dnešní doba s sebou přináší neomezené možnosti, které by se nám ještě před několika lety zdály nemyslitelné. Sociální sítě nás mohou propojit s lidmi na celém světě a my v reálném okamžiku můžeme sledovat, co momentálně dělají. Sociální sítě se staly naší každodenní součástí a na tuto skutečnost vsází řada malých i velkých firem. Televizní reklama se pomalu stává bezvýznamným a předraženým reklamním prostorem. Reklama se tak pomalu ale jistě přesouvá právě na sociální sítě. Tato platforma má tu výhodu, že je zde možné zacílit na konkrétní skupinu zákazníků a klientů. Navíc jsou náklady na reklamu v tomto případě asi třetinové a taková skutečnost již určitě stojí za pozornost.